Welcome

2 Strategii de promovare a afacerii Dvs de reparatii electrocasnice

1. Urmariti si convertiti clientii potentiali

Popularitatea marcii nu este suficienta. Trebuie sa incercati sa convertiti un mare procent din persoanele catre care ati directionat eforturile de promovare cu scopul de a-i atrage. Pagina dumneavoastra de web, paginile de social media si reclamele pot atrage click-uri si vizualizari catre site-ul firmei Dvs de reparatii electrocasnice, dar veti atrage mai putine persoane daca nu va concentrati pe conversia potentialilor clienti.

Deoarece nu sunteti singurul care activeaza in industria reparatiilor de electrocasnice, este posibil sa pierdeti un client in favoarea concurentei daca nu faceti eforturi pentru a-i atrage. Majoritatea persoanelor suna la mai multe companii sa ceara oferte atunci cand incearca sa decida pe cine sa angajeze pentru o lucrare.

Asadar, chiar si dupa ce cineva va suna sa se intereseze cu privire la serviciile de reparatii electrocasnice oferite de dumneavoastra, trebuie sa incercati sa urmariti clientul potential, pentru a va asigura ca va angajeaza.

Iata cateva sfaturi utile oferite de site-ul www.reparatii-electrocasnice.net:

  • Folositi un sistem de gestionare a relatiilor cu clientii pentru a urmari potentialii clienti;
  • Sunati sau trimiteti un e-mail ulterior, intotdeauna;
  • Creati o lista pentru a urmari toti potentialii clienti. Un program software de gestiune relatii clienti va va ajuta sa faceti acest lucru eficient.

2. Imbunatatiti modul in care “vindeti” serviciul dumneavoastra

Nu putem sublinia suficient acest aspect. Evaluarea afacerii dumneavoastra de catre un client incepe in momentul in clientul va suna. Abilitatea dumneavoastra de a impresiona clientul va decide daca:

  • Va va angaja;
  • Va va angaja din nou atunci cand are nevoie de acelasi serviciu;
  • Va spune si altora despre dumneavoastra.

Daca nu aveti succes in nici unul din pasii recomandati pentru a obtine lucrarea, atunci cel mai probabil nu vi se va oferi lucrarea. Daca nu reusiti sa livrati serviciul de reparatii electrocasnice in mod adecvat, va veti distruge reputatia si probabilitatea de a pastra acel client. De asemenea, veti primi o recenzie proasta de la clientul nemultumit, asadar acesta nu va va recomanda serviciile altora.

Nemultumirea constanta a clientilor va avea un efect negativ asupra dezvoltarii afacerii dumneavoastra. Asadar, trebuie sa va asigurati ca furnizati cele mai bune servicii clientilor dumneavoastra.

  • Tratati-va mereu clientul corect din minutul in care va apeleaza sau intra pe usa pentru consultanta. Fiti pregatiti cu raspunsuri la orice intrebare. Ascultati-va clientii, diagnosticati cu acuratete problemele electrocasnicelor lor, si oferiti solutii viabile si accesibile.
  • Furnizati servicii excelente. Reparati electrocasnicele clientilor conform cerintelor. Faceti eforturi maxime, in limitele abilitatilor dumneavoastra profesionale, pentru a va asigura ca clientul dumneavoastra este foarte impresionat. Sositi la timp pentru a prelua aparatele sau pentru reparatiile la domiciliu. De asemenea, incercati sa finalizati lucrarea in cel mai scurt timp posibil.
  • Nu va suprataxati clientii. Nu trebuie nici sa faceti compromisuri in ceea ce priveste calitatea, pentru a avea preturi accesibile. Utilizati mereu cele mai bune piese accesibile clientului pentru reparatii.
  • Cand nici o solutie nu functioneaza, nu va fie frica sa recunoasteti. Clientii dumneavoastra vor avea incredere in dumneavoastra atunci cand le oferiti parerea dumneavoastra sincera cu privire la achizitia unui nou echipament, in defavoarea lucrarilor de reparatii a dispozitivului stricat.

La finalul zilei, cel mai important instrument pentru dezvoltarea afacerii dumneavoastra de reparatii electrocasnice este reputatia. Toate eforturile dumneavoastra de promovare sunt legate de reputatia pe care o aveti printre clienti. Asadar, trebuie sa va asigurati ca furnizati cele mai bune servicii de reparare a aparatelor electrocasnice, si ca mentineti o reputatie ireprosabila mereu.

Leave a Reply

Your email address will not be published.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/etchyorg/catalog-praktiker.ro/wp-includes/functions.php on line 5277

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/etchyorg/catalog-praktiker.ro/wp-content/plugins/really-simple-ssl/class-mixed-content-fixer.php on line 110