Welcome

5 Cai de a gasi mai multi clienti pentru orice evaluator imobiliar

Investiti in reclame.

Dureaza ceva timp pentru a se construi traficul organic si, in calitate de evaluator imobiliar, probabil doriti sa investiti in actiuni pe termen scurt. Tacticile “pay-to-play”, care vizeaza cumparatorii cu intentie ridicata, sunt excelente pentru castigurile pe termen scurt pentru a lansa alte obiective.

Google Ads este perfect daca stiti ca publicul dvs. tinta cauta pe web produsul sau solutia dvs. Daca nu o fac, s-ar putea sa luati in considerare anunturile de pe retelele sociale. Persoanele de pe retelele de socializare au mai putina intentie de cumparare, dar cu anunturi foarte directionate si suficiente afisari, veti castiga interesul publicului dvs.

Asigurati-va ca veti captura potentialii clienti pe web

Am vorbit mult despre vizibilitate si trafic, dar nu am acoperit cu adevarat modul in care acestea vor contribui la cresterea veniturilor. O modalitate simpla de a incepe sa generati clienti potentiali sau clienti de pe site-ul dvs. web este sa implementati un instrument de conversie din vizitator in client platitor pentru o evaluare.

Folositi marketing-ul prin E-Mail pentru a mentine relatii cu clientii potentiali

Doar pentru ca ati convertit traficul site-ului in clienti potentiali nu inseamna ca acesti clienti potentiali sunt inca gata sa cumpere serviciile de evaluator imobiliar. Este important sa va amintiti sa ii apropiati de o decizie de cumparare.

Marketingul prin e-mail este o parte critica a setului de instrumente de marketing. De fapt, 73 la suta din cei nascuti dupa 2000 prefera de ca orice comunicare la companii sa vina prin e-mail.

Aceasta strategie este o modalitate usoara, gratuita si scalabila de a comunica atat cu clientii noi, cat si cu cei existenti.

Odata ce aveti la dispozitie un instrument de marketing prin e-mail (multe sunt ieftine sau chiar gratuite), experimentati prin trimiterea prin e-mail a buletinelor informative (cu noile dvs. postari de blog elegante) si cu alte promotii in baza de date. Stim ca cei mai multi evaluatori nu au o multime de timp liber de dedicat marketingului digital, asa ca luati in considerare utilizarea automatizarii de marketing pentru a va facilita acest proces, recomanda Imobiliarepro.com.

Gestionati relatiile cu un SRC

Marketingul prin e-mail functioneaza cel mai bine atunci cand trimiteti e-mailuri personalizate si directionate. Aceasta incepe cu o baza de date cu clientii sau un sistem de gestionare a relatiilor cu clientii (SRC).

SRC-ul dvs. stocheaza informatii despre clientii potentiali si clientii actuali, astfel incat sa puteti urmari interactiunile clientilor si sa identificati mai eficient oportunitatile de vanzare.

Incercati recomandarile ca modalitate de promovare

Dupa cum s-a mentionat anterior, incantarea clientilor poate avea un impact mare asupra afacerii dvs. de evaluari, in principal in achizitii repetate si recomandari. Daca oferiti o experienta extraordinara, clientii dvs. vor fi mai inclinati sa lase recenzii, sa ofere marturii si sa le spuna prietenilor despre dvs. De aceea, este o idee buna sa masurati satisfactia clientilor si sa ii incurajati sa raspandeasca vorba.

Leave a Reply

Your email address will not be published.