1. Pentru cine este website-ul?
Daca credeti ca website-ul de scoala de condus este pentru dumneavoastra, atunci ganditi-va din nou, pentru ca aceasta mentalitate va conduce doar la esec. Daca veti tine minte un singur sfat din acest articol, atunci asigurati-va ca este acesta: website-ul dumneavoastra nu este ,,pentru dumneavoastra”, este pentru ,,potentialii dumneavoastra clienti”. E o mare diferenta.
2. Ce vrea clientul dumneavoastrat?
Lasand deoparte lectiile de condus pentru o secunda, sa ne gandim ca frigiderul dumneavoastra tocmai s-a stricat si a incetat sa mai functioneze. In familia dumneavoastra sunt 5 persoane, inclusiv doi adolescenti care se dau in vant dupa o sticla de 2 litri de Cola si Fanta de portocale si folosesc mereu gheata, asa ca va doriti un frigider care poate pastra multa mancare si bautura si are o tava pentru gheata. Ati putea obtine mult mai multe din website-ul dumneavoastra de scoala de condus daca va uitati la el putin diferit.
Dumneavoastra mergeti la magazinul de electrocasnice, si vanzatorul va arata ofertele lor speciale. Cat de folositor va este asta? Ei bine, nu foarte. Pentru ca nu va aflati in magazin chiar pentru ,,oferta speciala”. Ceea ce va doriti cu adevarat este un frigider care poate pastra multa mancare si bautura si are o tava pentru gheata.
Exemplul nu trebuie sa fie un frigider; ar putea fi un calculator, o vacanta sau chiar un serviciu pentru a va ajuta sa va promovati examenul de conducere. Nu va pierdeti niciodata concentrarea – website-ul dumneavoastra este despre clientul care foloseste serviciile scolii de conducere pentru a-si dobandi permisul de conducere.
3. Cum va vor gasi oamenii?
Pentru moment Google este regele motoarelor de cautare si probabil va fi pentru durata de viata a website-ului dumneavoastra de scoala de sofera, astfel incat trebuie sa va asigurati ca acesta indeplineste cerintele Google, iar una din aceste cerinte este sa il actualizati constant cu continut nou. Asadar, indiferent cine va face website-ul, trebuie sa puteti sa intrati si sa adaugati pagini sau sa faceti actualizari.
Google este o afacere, si popularitatea sa este bazata pe un fapt simplu: cand cautati ceva, rezultatele trebuie sa fie relevante. Acesta este motivul pentru care continuati sa va intoarceti la Google, si pentru care oamenii platesc bani catre Google – pentru ca oamenii il folosesc, informeaza website-ul Scoli-soferi.net! Asigurati-va ca adaugati continut nou website-ului dumneavoastra.
4. Cum va vor contacta oamenii?
Deja am mentionat dispozitivele mobile si tabletele – asigurati-va ca numarul dumneavoastra de telefon de la scoala de condus functioneaza de asemenea ca un buton pentru ca oamenii sa va poata apela.
5. Cum vor putea potentialii clienti sa va cunoasca?
Pur si simplu trebuie sa folositi fotografii. Cele mai bune fotografii pe care sa le folositi sunt ale dumneavoastra, ale masinii dumneavoastra, si ale studentilor dumneavoastra. Pozele disponibile in magazinele online sunt foarte plictisitoare pentru elevi, care de fapt vor sa stie cine sunteti.
Concluzie
Website-ul dumneavoastra este mai mult decat un loc pe Internet care va prezinta. Dupa cum au aratat aceste intrebari, prezenta dumneavoastra pe web este mai putin despre dumneavoastra, si mai mult despre potentialul client. Este despre ceea ce vrea el sa stie, nu doar ceea ce vreti dumneavoastra sa spuneti. Mai mult, website-ul va poate realiza importanta functie de a capta interesul clientului astazi, ceea ce poate deveni afacerea dumneavoastra maine. Asa ca uitati-va lung si bine la website-ul dumneavoastra de scoala de conducere si intrebati-va: ce va lipseste?