Welcome

Vrei sa iti promovezi atelierul de reparatii electrocasnice?

Vrem sa va ajutam sa va dezvoltati afacerea de reparatii de electro casnice si sa castigati mai multi bani. Utilizati aceste 6 sfaturi pentru a incepe:

1. Fiti corect, fiti prietenos!

Chiar nu putem accentua suficient acest lucru! Este mult mai usor sa pastrati unul dintre clientii dvs. existenti decat sa gasiti unul nou. Construind o baza fidela de clienti, slujba dvs. devine doar mai usoara! Recomandarile vor veni in mod natural. Un client multumit va va recomanda cu placere prietenilor si vecinilor sai.

2. Investiti intr-un site web nou

Un site excelent poate fi un avantaj incredibil pentru compania dvs. de reparatii de electro casnice. Sincer, aveti nevoie de un site web doar pentru a fi vazut ca o afacere legitima. Daca site-ul dvs. web seamana cu un proiect de arta si mestesuguri pentru copii, ar putea fi momentul sa angajati un designer web profesionist. De asemenea, este important sa va asigurati ca site-ul dvs. web este usor de utilizat pe toate dispozitivele (inclusiv tablete si smartphone-uri).

3. Gasiti-va nisa

Care este specialitatea dvs.? Sa va creati o nisa te poate ajuta sa va dezvoltati afacerea. De exemplu, s-ar putea sa va specializati in service pentru echipamente de restaurant sau repararea frigiderelor. Oamenii ar angaja mai mult un expert intr-o anumita zona decat un serviciu general pentru electrocasnice.

4. Solicitati recomandari

Acesta este un lucru super simplu. Rugati-va clientii, prietenii, vecinii si membrii familiei existenti sa raspandeasca vestea despre afacerea dvs. de reparatii de aparate electro casnice. Anuntati-i ca sunteti mereu in cautare de afaceri noi. Daca doriti cu adevarat sa incurajati aceste recomandari din de la unul la altul, ganditi-va la inceperea unui program de stimulare. Cine nu iubeste lucrurile gratuite? Daca cineva va recomanda unui prieten, ii puteti oferi un card cadou sau un alt mic cadou dupa finalizarea lucrarii.

5. Utilizati recenziile pentru a va construi credibilitatea afacerii

Marturiile clientilor sunt dragute, dar oamenii vor cu adevarat sa citeasca recenzii. Unul dintre clientii dvs. multumiti nu se va deranja sa petreaca cateva minute bune pentru a lasa o recenzie pentru dvs. Sarcina dvs. este sa le facilitati acest lucru. De exemplu, puteti furniza link-uri catre profilurile dvs. de recenzii de pe propriul site web. Companiile de reparatii de aparate electro casnice cu multe recenzii pozitive obtin de obicei o expunere mai mare pe aceste platforme.

6. Promovati-va afacerea cu un cupon

Reducerile si cupoanele sunt excelente pentru atragerea de noi clienti. Costul este unul dintre cei mai importanti factori de decizie pentru consumatori. Oferirea unui pret mai mic este o modalitate buna de a-i face pe oameni sa aleaga serviciul dvs. de reparatii electro casnice decat concurenta. Daca faceti rost de o prima cerere de servicii, clientii vor fi mai mult decat dispusi sa plateasca pretul complet data viitoare.

Leave a Reply

Your email address will not be published.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/etchyorg/catalog-praktiker.ro/wp-includes/functions.php on line 5275

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/etchyorg/catalog-praktiker.ro/wp-content/plugins/really-simple-ssl/class-mixed-content-fixer.php on line 110